PPC reklama a správa kampaní

PPC reklama patří mezi nejefektivnější internetové marketingové nástroje. Využít můžete systém od společností Google a Seznam. Velkou výhodou je plánovatelnost a měřitelnost. PPC reklamy jsou jedním z nejlevnějších způsobů, jak přivést návštěvníky na vaše stránky.

 

Jsme certifikovaným partnerem Google AdWords.

adwords_certified_partner_web_CS

MEDIACENTRUM GROUP a.s. vyhověla kvalifikačním požadavkům programu Google AdWords a je jeho certifikovaným partnerem.

 

 

 

 

 

Co je PPC reklama a jak funguje

Platba za kliknutí neboli PPC (z anglického pay per click) je jedním z nejúčinnějších nástrojů internetové reklamy. Velkou výhodou tohoto systému je, že inzerent neplatí za zobrazení reklamy. Zaplatí pouze v případě, že někdo na reklamu klikne.

 

Kdy použít PPC reklamu a jaké jsou její výhody

Reklamu PPC je nejvhodnější nasadit v případě, že se váš web neumísťuje na vyšších pozicích v neplaceném vyhledávání. Pomocí PPC reklamy se vaše internetové stránky začnou okamžitě zobrazovat na první stránce daného vyhledávače. Výhodou PPC reklamy na rozdíl od jiných druhů reklamních produktů je její plánovatelnost a měřitelnost.

 

Kolik zaplatím za PPC

U PPC reklamy platíte až poté, co na váš placený odkaz někdo klikne. Cena za tento proklik závisí na na konkurenčnosti klíčového slova. Zaplatit můžete od několika haléřů po desítky korun za jeden proklik. PPC reklama patří mezi nejefektivnější reklamní nástroje s vynikajícím poměrem výkon/cena.

 

Jak souvisí PPC a SEO optimalizace

Pokud se vaše stránky nezobrazují ve vyhledávačích na neplacené pozice, je jedinou možností, jak přivést návštěvníky na váš web, právě PPC reklama. Souběžně byste měli svoje internetové stránky optimalizovat. Během několika týdnů či měsíců se pak začnou zobrazovat na prvních pozicích i v neplaceném vyhledávání.

 

Provozovatelé PPC kampaní – typy PPC

Google AdWords – internetová PPC reklama od společnosti Google

Celosvětový, největší provozovatel PPC reklamy s vynikajícím konverzním poměrem, dobře provedenou kontextovostí reklam a přesnou lokalizací pro český trh.

 

Sklik – český provozovatel PPC reklamy

Seznam.cz je největším českým provozovatelem PPC reklamy. Ve svém portfoliu má mnoho webů, na kterých se reklamy můžou zobrazovat.

 

Správa PPC kampaní – naše služby

O PPC reklamu se můžete starat sami. Vhodnější je však, když správu reklamních kampaní svěříte profesionálům. Pokud nás oslovíte, budeme vám účtovat jen za samotné vytvoření kampaně a její údržbu. Dobíjení kreditu je od správy odděleno, a provádí ho klient. Záleží jen na vás, kolik za reklamy utratíte.

 

Ušijeme vám PPC systém na míru

Každému klientovi vytváříme zcela novou kampaň s reklamními texty a se specifickými klíčovými slovy. Po určité době dochází k vyhodnocení úspěšnosti reklamy a následným úpravám, které vedou k ještě větší efektivnosti PPC reklamy.

 

Správné zacílení a lokalizace PPC kampaní

Velkou výhodou PPC reklamy je, že je možné jí přesně cílit na dané skupiny uživatelů. Je možné jí zaměřit také geograficky na určité město, oblast či zemi. Reklamní kampaně lze také spouštět jen v určitý den nebo hodinu.