Corporate identity – komunikace, firemní kultura a webdesign

Svým klientům pomáháme definovat firemní identitu. Našim klientům nasloucháme a ruku v ruce budujeme prestižní obraz na základě jedinečnosti každé firmy. ….

Corporate identity můžeme do češtiny volně přeložit jako firemní styl. Firemní styl tvoří vystupování firmy navenek (k zákazníkům a okolí) i uvnitř firmy. Firemní styl tvoří jednotný vizuální celek.  Do tohoto celku patří logotyp, firemní bravy, vizitky, internetové stránky, hesla, apod.

 

Komunikace ve firmě a její pravidla

 

Firemní kultura a styl

 

Webdesign a firemní image

Potřebujete poradit nebo navrhnout firemní styl? Náš grafik má s tvorbou corporate identity zkušenosti. Zpracujeme grafický manuál, který vám poradí, jak správně využít logo, barvy, písma a ostatní prvky. Neváhejte se na nás obrátit.

 

Logo a grafika společnosti

Logotyp je grafický název firmy, produktu, služby, apod. Logotyp, běžně známý jako logo, může být znázorněn písmeny nebo slovy. Pro logo je charakteristický font písma, který by měl být graficky zpracovaný tak, aby se odlišil od všech ostatních. Logo by mělo být upraveno a nemělo by být tvořeno prostým textem z důvodu autorského práva (copyrightu).