Lead generation – získávání kontaktů a generování poptávek

Generování leadů neboli kontaktů je moderní marketingový nástroj, pomocí něhož lze získat nové klienty, kteří mají zájem o inzerované produkty nebo služby. S lead generation se nejčastěji setkáte v oblasti financí – jde o produkty životního pojištění, spotřebitelské úvěry, hypotéky apod.

 

Efektivita lead generation

Lead generation je nástroj výkonnostního online marketingu, který slouží k získávání leadů (kontaktů) a poptávek. Poptávky jsou získávány pomocí vyplněného kontaktního formuláře na internetových stránkách. Klient, který tímto způsobem poptávku zadá, tak projeví skutečný a prokazatelný zájem o daný produkt nebo službu.

 

Proč zvolit lead generation business (generování poptávek)

  • podpoříte a zefektivníte prodejní kanály a obchodní sítě
  • získáte více klientů
  • najdou vás klienti s vysokou nákupní motivací
  • využijete aktivní marketing
  • prodáte více služeb nebo zboží

 

Klíčové momenty při získávání poptávky

  • kvalitní a prověřené leady – obdržíte leady, které přesně odpovídají vašim potřebám a požadavkům
  • zpětná vazba – kontinuálně pracujeme na zvyšování kvality každého leadu
  • profesionální přístup – na lead generation model se dlouhodobě specializujeme
  • sledování efektivity – disponujeme sofistikovanými analytickými nástroji
  • flexibilita – pružně reagujeme na změny podmínek na trhu a volíme vhodné přístupy
  • jedinečnost – modifikujeme postupy a řešení pro každou konkrétní situaci
  • unikátnost – každý získaný lead je originál

 

Výhody lead generation

  1. Exkluzivní leady zvýší účinnost prodeje vašich produktů nebo služeb. Garantujeme vám exkluzivitu každého leadu – předanou poptávku obdrží pouze jeden obchodní partner. Přetvořit takto vzniklý lead v nového klienta je je relativně snadné .
  2. Motivovaný klient přichází za vámi. S ohledem na stále větší odolnost spotřebitelů vůči marketingovým nástrojům nabízíme jiné řešení – klienty neoslovujeme, klienti za vámi přijdou sami.
  3. Efektivní investice finančních prostředků. Partner platí až po předání leadu (správně vyplněný formulář). Vynaložené náklady jsou efektivně nasměrovány na konkrétní a jednoduše zanalyzovatelnou položku.
  4. Optimalizujete prodejní kanály. Lead generation patří mezi flexibilní řešení, které je přizpůsobeno vašim prodejním cílům. Během určitého časového období lze snadno měnit počet dodávaných leadů.