Generování leadů neboli kontaktů je moderní marketingový nástroj, pomocí něhož lze získat nové klienty, kteří mají zájem o inzerované produkty nebo služby. S lead generation se nejčastěji setkáte v oblasti financí – jde o produkty životního pojištění, spotřebitelské úvěry, hypotéky apod.
Efektivita lead generation
Lead generation je nástroj výkonnostního online marketingu, který slouží k získávání leadů (kontaktů) a poptávek. Poptávky jsou získávány pomocí vyplněného kontaktního formuláře na internetových stránkách. Klient, který tímto způsobem poptávku zadá, tak projeví skutečný a prokazatelný zájem o daný produkt nebo službu.
Proč zvolit lead generation business (generování poptávek)
- podpoříte a zefektivníte prodejní kanály a obchodní sítě
- získáte více klientů
- najdou vás klienti s vysokou nákupní motivací
- využijete aktivní marketing
- prodáte více služeb nebo zboží
Klíčové momenty při získávání poptávky
- kvalitní a prověřené leady – obdržíte leady, které přesně odpovídají vašim potřebám a požadavkům
- zpětná vazba – kontinuálně pracujeme na zvyšování kvality každého leadu
- profesionální přístup – na lead generation model se dlouhodobě specializujeme
- sledování efektivity – disponujeme sofistikovanými analytickými nástroji
- flexibilita – pružně reagujeme na změny podmínek na trhu a volíme vhodné přístupy
- jedinečnost – modifikujeme postupy a řešení pro každou konkrétní situaci
- unikátnost – každý získaný lead je originál
Výhody lead generation
- Exkluzivní leady zvýší účinnost prodeje vašich produktů nebo služeb. Garantujeme vám exkluzivitu každého leadu – předanou poptávku obdrží pouze jeden obchodní partner. Přetvořit takto vzniklý lead v nového klienta je je relativně snadné .
- Motivovaný klient přichází za vámi. S ohledem na stále větší odolnost spotřebitelů vůči marketingovým nástrojům nabízíme jiné řešení – klienty neoslovujeme, klienti za vámi přijdou sami.
- Efektivní investice finančních prostředků. Partner platí až po předání leadu (správně vyplněný formulář). Vynaložené náklady jsou efektivně nasměrovány na konkrétní a jednoduše zanalyzovatelnou položku.
- Optimalizujete prodejní kanály. Lead generation patří mezi flexibilní řešení, které je přizpůsobeno vašim prodejním cílům. Během určitého časového období lze snadno měnit počet dodávaných leadů.
|